Foldery reklamowe wciąż stanowią jedno z podstawowych narzędzi komunikacji firmy z klientami lub partnerami biznesowymi. Mają bardzo szerokie zastosowanie i mogą być dystrybuowane na wiele różnych sposobów. Spełniają funkcję zarówno reklamową, jak i informacyjną, ponieważ zapewniają odbiorcom najważniejsze informacje na temat danego przedsiębiorstwa i oferowanych przez niego usług lub produktów. Oprócz tego są jednym z wielu elementów budujących pozytywny wizerunek firmy. Z tego też powodu foldery reklamowe muszą być dopracowane pod każdym względem — zarówno projektu graficznego, treści, jak i wykonania. Niewątpliwie kluczową rolę odgrywa w tym przypadku wysoka jakość druku.
Projekt i realizacja muszą być na wysokim poziomie
Dobrze zaprojektowany i wykonany folder reklamowy może skutecznie przyciągnąć uwagę klientów, zachęcając ich do zakupu produktów lub skorzystania z konkretnych usług. Pierwszym etapem tworzenia folderów jest oczywiście projekt. Szata graficzna jest bardzo istotna, ponieważ to właśnie wizualna warstwa jest oceniana przez potencjalnych odbiorców w pierwszej kolejności. Kolejną, chociaż nie mniej istotną sprawą, są treści zamieszczone w folderze, na które składają się zarówno teksty informacyjne, jak i chwytliwe hasła reklamowe. Treść musi być wyczerpująca, jednak maksymalnie zwięzła i zrozumiała dla odbiorców. Warto dążyć do tego, aby przekaz zarówno w warstwie graficznej, jak i tekstowej był dopasowany do specyfiki potencjalnej grupy docelowej. To podstawowe, chociaż nie jedyne kwestie, które należy wziąć pod uwagę, projektując folder reklamowy.
Gdy projekt jest dopracowany w każdym calu, można przejść do realizacji, czyli druku folderów reklamowych. W tym przypadku warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni, która będzie w stanie zrealizować projekt na wysokim poziomie.
Profesjonalny druk folderów
Nawet najbardziej oryginalny, dopracowany i trafny projekt nie pozwoli nam osiągnąć zamierzonych celów, jeśli folder nie zostanie profesjonalnie wydrukowany. Wszelkie mankamenty druku mogą mieć negatywny wpływ na odbiór i zamiast zachęcać, skutecznie zniechęcą potencjalnych odbiorców do zapoznania się z treścią. Finalną realizację materiałów reklamowych powinniśmy więc powierzyć doświadczonej i wyspecjalizowanej drukarni, która zapewni nam kompleksową obsługę. Oprócz jakości samego druku warto wziąć pod uwagę również rodzaj papieru oraz charakter zastosowanej oprawy folderów (np. oprawa zeszytowa).
Druk folderów reklamowych techniką offsetową
Obecnie można wybierać pomiędzy różnymi metodami druku, jednak w przypadku folderów najczęściej zastosowanie znajduje druk cyfrowy i offsetowy. Technika offsetowa może okazać się korzystniejsza przy realizacji materiałów reklamowych, szczególnie jeśli wykonujemy dużo egzemplarzy folderów.
Offsetowy druk folderów przeznaczony jest do większych nakładów, kiedy oczekujemy wysokiej jakości w przystępnej cenie. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom realizację na wysokim poziomie, ponieważ dysponujemy nie tylko sporym doświadczeniem, ale również nowoczesnym parkiem maszynowym. Dzięki temu jesteśmy w stanie podjąć się każdego, nawet najbardziej wymagającego zlecenia. Zapraszamy do skorzystania z usług drukarni Dem Druk.