Jak rozreklamować nową firmę?

Każdego dnia trafia do nas tysiące informacji, które są selekcjonowane, a następnie zapamiętywane przez nasz mózg. Oznacza to, że przecięty odbiorca zwróci uwagę na komunikat tylko jeśli przybierze on ciekawą i zaskakującą formę. Co to oznacza dla właścicieli nowych firm? Przede wszystkim to, że aby rozreklamować swoją działalność, konieczne jest skorzystanie z właściwych form reklamy. Jakie rodzaje przekazu warto wybrać? I co zrobić, żeby reklama rzeczywiście była efektywna? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Jak rozreklamować nową firmę?

Stworzenie ciekawej i skutecznej reklamy jest możliwe dzięki pamiętaniu o kilku podstawowych zasadach. Oto niektóre z nich:  

  • kluczowe znaczenie ma ustalenie grupy odbiorców, do której chcemy dotrzeć oraz tworzenie kontentu nakierowanego na potrzeby właśnie tych osób,  
  • warto pamiętać, że każdy rynek (także lokalny) jest inny i różni się liczbą ludności, położeniem, stopniem zamożności mieszkańców, rodzajem konkurencji, rodzajem grup konsumenckich oraz ich potrzebami,
  • jeśli planujemy stworzenie fizycznego miejsca, w którym nasze produkty będą promowane lub sprzedawane, konieczne jest zaplanowanie odpowiedniego oznakowania, zgodnego z całą identyfikacją wizualną naszej firmy,  
  • dobrym sposobem na rozreklamowanie nowej działalności jest skorzystanie z sieci lokali partnerskich, które przekażą swoim klientom informację o produktach i usługach, które tworzymy.  

Oczywiście w dzisiejszych czasach podstawowym sposobem na nadanie rozgłosu jakiejś inicjatywie jest skorzystanie z możliwości, jakie daje internet. Kilka metod, którymi warto się posłużyć to:

  • założenie bloga i tworzenie wartościowych wpisów,  
  • stworzenie profilu w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, czy TikTok, dzięki którym mamy możliwość dotrzeć do szerokiego grona odbiorców,
  • wypróbowanie możliwości, jakie daje Google AdWords (dobrym pomysłem jest nawet stworzenie jednorazowej kampanii i sprawdzenie, w jaki sposób pomogła ona naszej firmie),  
  • dodanie informacji o firmie w Google Maps.

Efektywna reklama a druki reklamowe

Jednak to nie koniec. Wbrew powszechnej opinii, bardzo duże znaczenie ma także wykorzystanie dobrze zaprojektowanych druków reklamowych. Różnego rodzaju ulotki, plakaty i broszury pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku i sprawiają, że informacja o nowej firmie staje się powszechnie znana. Dzięki swojej materialnej, offline formie, druki reklamowe pozostają jednym z najefektywniejszych sposobów reklamy.

Jakie rodzaje druków warto wykorzystać? W skład naszej oferty wchodzą m.in. wysokiej jakości plakaty, ulotki, ulotki składane, a także nowoczesne mapki. Wszystkie detale takich projektów są starannie dopracowane i utrzymane w najwyższej jakości. Dodatkowo wykorzystywane przez naszą maszyny pozwalają na uzyskanie wielobarwnych, profesjonalnych nadruków, które z powodzeniem promują firmy z każdej branży.

Oprócz ulotek i plakatów, świetnym rozwiązaniem są także kalendarze, które można wręczyć klientom w formie ciekawych prezentów. Dzięki logo lub grafice związanej z misją firmy, zwykły kalendarz staje się jednak skutecznym nośnikiem reklamy. Indywidualny nadruk może zostać naniesiony na kalendarze jednodzielne, kalendarze dwudzielne, kalendarze trójdzielne, kalendarze czterodzielne, kalendarze biurkowe, biuwary na biurko, kalendarze planszowe, a także kalendarze ścienne.

Wróć do bloga