Chociaż na rynku pojawia się bardzo wiele nowych, często innowacyjnych gadżetów reklamowych, tradycyjny kalendarza nadal jest bardzo chętnie wybierany. Jego niesłabnąca popularność jest podyktowana przede wszystkim tym, że stanowi on doskonały nośnik reklamy, a przy okazji jest bardzo przydatnym gadżetem. Są bardzo duże szanse, że osoba nim obdarowana będzie z niego korzystać na co dzień w swojej codziennej pracy. Warto wykorzystać potencjał reklamowy, jaki zapewniają kalendarze i za ich pośrednictwem budować pozytywny wizerunek firmy.
Najważniejsze funkcje kalendarzy reklamowych
Kalendarze reklamowe pełnią dwie podstawowe funkcje: reklamową i wizerunkową. To gadżet, który wykorzystywany jest przede wszystkim przez pracowników danej firmy. Używane są w pracy, a także poza siedzibą firmy, dzięki czemu znaki firmowe są eksponowane szerszemu gronu odbiorców. Oprócz tego kalendarze z powodzeniem mogą być rozdawane potencjalnym klientom czy kontrahentom w ramach upominków reklamowych. I co najważniejsze - są bardzo mile widziane przez odbiorców.
Siłą kalendarza reklamowego jest to, że jest on bardzo przydatnym akcesorium. Każdemu przyda się kalendarz zarówno w pracy, jak i w domu. Aby jednak spełnił swoją funkcję, musimy w odpowiednim miejscu umieścić najważniejszy element - logo naszej firmy. W ten sposób kalendarz staje się doskonałym nośnikiem reklamy o bardzo szerokim zasięgu.
Kalendarze reklamowe od Dem Druk Drukarnia
Nasza drukarnia oferuje szereg różnych kalendarzy, które przeznaczone są do różnych zastosowań. Specjalizujemy się w druku kalendarzy w różnych formatach, rodzajach i rozmiarach. Zapewniamy m.in.:
- kalendarze jednodzielne i dwudzielne,
- kalendarze trójdzielne i czterodzielne,
- kalendarze biurkowe,
- biuwary na biurko (planer),
- kalendarze planszowe,
- kalendarze ścienne.
Dzięki szerokiej ofercie każdy klient może wybrać kalendarz, który spełni jego oczekiwania i potrzeby. Wszystkie gadżety projektowane są w taki sposób, aby miejsce na reklamę firmy wyglądało przekonująco i nienagannie estetycznie.